0
PROMOCJA RABAT 20% NA MINERALNE PODKŁADY MARKI ECOLORE Z KODEM PODECO20- WAŻNY DO 1 LISTOPADA

Menu

Płatności i dostawa

 

PŁATNOŚCI

W naszej Drogerii dostępne są następujące formy płatności:
  • przelewem bankowym na konto Drogerii (Deutsche Bank: 69 1910 1048 2110 4854 0557 0001; Nobilus; ul. Wodna 9; 33-100 Tarnów)
  • szybkim przelewem bankowym
  • kartą płatniczą
  • przy odbiorze przesyłki
Transakcje kartą płatniczą oraz szybkim przelewem bankowym są realizowane przez lidera na polskim rynku płatności elektronicznych PayU.
 
 

DOSTAWA

Zakupiony towar wraz z wybranym przez Kupującego dokumentem sprzedaży jest wysyłany wybranym przez Kupującego przewoźnikiem na podany przez Kupującego w formularzu zamówienia adres.
 
W przypadku wysyłki towaru poza granice Polski koszt dostawy ustalany jest indywidualnie po kontakcie mailowym.
Przy zamówieniach przekraczających kwotę:
199 PLN brutto - darmowa wysłka Pocztą Polską, Paczkomaty Inpost i Inpost list (dotyczy zamówień przedpłaconych)
 
Zamówienia są dostarczane za pośrednictwem Poczty Polskiej, firmy kurierskiej DPD oraz firmy InPost według następujących opłat:
 
Poczta Polska
Przesyłka polecona priorytetowa
  przedpłata pobranie
do 0,10 kg 6,80 x
0,11 kg - 0,35 kg 10 x
0,36 kg - 1 kg 11 x
Kurier DPD
  przedpłata pobranie
do 10 kg 15,90 19,90
10,001 kg - 30 kg 17,90 22,90
30,001 kg - 50 kg 75,00 85,00
Paczkomaty Inpost
  przedpłata pobranie
do 0,5 kg 8,99 x
0,501 kg - 12kg 10,20 x
12,001kg - 25kg 12,10

x

List polecony Inpost
do 1 kg 7,99 x
Kurier Inpost
do 30 kg 11,90 13,90
 
 
 
Kurier DPD 
Przesyłki kurierskie są doręczane w ciągu 1-5 dni roboczych licząc od momentu nadania paczki (zazwyczaj na następny dzień roboczy). Kurierzy z firmy DPD doręczają paczki od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17. W związku z tym najwygodniej jako adres dostawy paczki podać miejsce, w którym spędzamy większą część dnia. W przypadku wysyłki na adres miejsca pracy, należy podać nazwę firmy i godziny pracy. W przypadku przesyłek kurierskich standardowo numer telefonu odbiorcy przesyłki podawany jest na liście przewozowym. Kurierzy nie mają jednak obowiązku dzwonić do odbiorcy przed doręczeniem.
 
 
List polecony e-commerce InPost
Nowa, ekstremalnie tania forma dostawy przesyłek pocztowych do 1 kg w serwisie krajowym. W przypadku, gdy nie uda się skutecznie doręczyć przesyłki, doręczyciel pozostawia informację o próbie doręczenia (awizo) w skrzynce pocztowej lub gdy nie jest to możliwe na drzwiach mieszkania adresata, jego biura lub innego pomieszczenia, w którym adresat wykonuje swoje czynności a przesyłka przekazywana jest do najbliższego Punktu Obsługi Klienta InPost.

Znadź punkt InPost: https://inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost

 
Paczkomaty InPost
Przesyłki zawierające wyłącznie elementy o wadze do 25 kg. Doręczane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia nadania do Paczkomatów na terenie całego kraju. Odbiór przesyłki z Paczkomatu musi nastąpić w ciągu 72 godz. od umieszczenia jej w Paczkomacie.
Klient wybierając opcję dostawy do Paczkomatu składając zamówienie zobowiązany jest do podania adresu email oraz 9-cio cyfrowego numeru telefonu komórkowego. Odbiorca ponosi pełną odpowiedzialność za wskazanie błędnego numeru telefonu komórkowego.
Odbiór paczki w Paczkomacie możliwy jest 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu. 
Przesyłka będzie czekać na odbiór w Paczkomacie 72 godziny, po tym czasie zostanie przewieziona do najbliższego oddziału InPost, gdzie będzie czekać 11 dni. 
 
Kurier InPost
Idealna usługa  dla klientów indywidualnych oczekujących na dostawę do domu po standardowych godzinach pracy.
W przypadku gdy nie uda się skutecznie dostarczyć przesyłki, podejmowana jest próba jej dostarczenia w kolejnym dniu lub za zgoda klienta zostanie ona przekazana do najblizszego Punktku Obłsgi Klienta Inpost lub Paczkomatu.
 
Infolinie
W sytuacji gdy doręczenie przesyłki się opóźnia najlepiej bezpośrednio skontaktować się z dostawcą usługi. 
 
Dla przesyłek kurierskich z infolinią DPD pod numerami telefonów: 801 400 373 lub 22 577-55-55 
Dla przesyłek z Inpostu w tym Paczkomatowych z infolinią pod numerami telefonów: 801 400 100 (Infolinia dla telefonów stacjonarnych) lub 722 444 000 (Infolinia dla telefonów komórkowych) 
 
Można także skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta. W tym celu należy wysłać email na adres info@ecobelle.pl
 
 
Przewidywany czas dostawy wynosi:

> Poczta Polska - do 2 dni roboczych od dnia nadania

> Kurier DPD - na drugi dzień roboczy od dnia nadania

> Inpost List Polecony - do 3 dni robocze od dnia nadania UWAGA: To temin podawany przez Inpost, faktyczny termin dostawy często bywa dłuższy.

> Inpost Paczkomaty - do 2 dni  roboczych od dnia nadania

> Inpost Kurier - w 97,5% jest dostarczane na następny dzień roboczy od dnia nadania

 
 

Kontakt ze sklepem